14 Ocak 2013 Pazartesi

Hadi bakalım yazıyorum :)


Yuhhh olsun bana, hevesle açtığım bloguma / günlüğüme hiç yazı yazmayalı tamı tamına 2 sene geçmiş...Herhalde hemen hemen aynı zamanlrada gaza gelip yazayım diyorum sonrasında ne yazacağımı bilememekten tıkanıp kalıyorum. 

 Ardanın annesi  ve 1 numaralı üyem Bahar sağolsun geçen toplandığımızda "aklına geleni yaz" diye cesaret verdi de, daha önceden unutmayayım diye yazdığım ama bir türlü yayınlayamadığım doğum hikayemle kaldığım yerden devam edeyim istedim. Ha bide daha çok paylaşabilmek adına gündelik hayata ilişkin de söylemek istediklerimi yazacağım. 

Bu arada unutmadan bu blogda hayatımla ilgili paylaşımları ve canım ne isterse onu yazacağım ve yazdıklarım tamamen kişisel görüşüm/deneyimlerimdir asla ve asla ukalalık etmek istemem,  bilgilerinize sunulur efendim.  

Hadi bakalım yazıyorum :) 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.